Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj koncepce Fair Trade v České republiky a jeho perspektivy do budoucna
Hlaváčová, Eva ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Nováková, Jana (oponent)
Základním cílem konceptu Fair Trade je boj proti chudobě, založený na rovném obchodním partnerství. Rozvoj alternativního způsobu obchodování je dán selháním pravidel dnešního trhu a rostoucím zájmem spotřebitelů, za jakých podmínek vznikly výrobky, které nakupují. V současné době celkový objem tržeb z prodeje Fair Trade výrobků stoupá, zvyšuje povědomí obyvatel o tomto konceptu a rozvíjí se nové trhy v regionech střední a východní Evropy. V České republice si Fair Trade získává své postavení především na trhu s kávou, kakaem a čajem. Cílem práce je zhodnotit, jaký potenciál mají Fair Trade výrobky na českém trhu na základě srovnání s Německem, Rakouskem a Velkou Británií a jaké trendy mohou být v tomto segmentu očekávány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.